KENT, cloetta center, 10 mars

Helt galet, så grymt fantastisk musik. Vilket sound!
Jag beundrar Jocke Berg, hur kan ens någon skapa så bra musik ?
Och jag har sett honom/dom, jag har hört dom spela.
Jag trodde aldrig att det skulle vara så underbart, men det var det verkligen, underbart.

innan konsersen, ser lite skrämda ut, men vi är nervösa!! :D

När det strålar från mitt hjärta
Som en motorväg av ljus
Genom hålet i mitt hjärta
Kommer räddningen till slut
Genom hålet i mitt hjärta


För sex, musik och våld
Var det vackraste som hänt mig
Sen själen min blev såld
Att synas utan att verka
Ser enkelt ut på håll


Jag är livrädd för att leva
Och jag är dödsrädd för att dö
Men älskling, vi ska alla en gång dö
Ja, vi ska alla en gång dö


Du sa rädslan den går över
Men den där oron stannar kvar
Den gör mig tveksam när du behöver
Snabba avslut, snabba svar


Älskling, det är livet som leker
Det leker med oss nu
Älskling, det är livet som leker
Det leker med oss nu igen

Du är min hjälte för du vågar vara rak
Du är min hjälte för du är precis så svag som jag
Kom och hjälp mig, jag behöver dig igen, igen, igen...


När du grät på festerna
Var jag aldrig bjuden in
Du föll isär inför gästerna
Jag byggde upp dig bit för bit, igen

köpte en tröja innan, snyggast ju ! (a'

JAG ÄR SÅ JÄVLA NÖJD MED DEN HÄR KVÄLLEN!
tack felicia, tack KENT!


Kommentarer
Postat av: Felicia

fyfan vad underbart det var

bästa jag varit med om! :*

2010-03-12 @ 07:16:06
URL: http://suspiciousdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0