ni älskar mig för att jag är king på att uppdatera, right?

här kommer en sammanfattning av min vecka än så länge: skola plugga sova repeat.. fint liv jag har veeet! varför har just våran skola fem tusen prov och läxor hela jävla tiden? seriöst tre prov i veckan, plus lika många läxor, varje vecka, hatart. tur att helvetet ska läggas ner iallafall. och inte blir man gladare av det här skitvädret. visst det är mysigt och så, så länge man slipper gå ut i det. och det slipper jag tyvärr inte. men nu ska jag gå och lägga mig på mitt favoritställe den här årstiden, sängen.. have a good life, nämen.. puss ♥

hejjagharingenbildsåjagtardenhärfinapåminkäravänvictoriasomfortfaranndeinteharfåttigentillräckligtföridag.......punktpunkttttt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0