topp 3 - irriterande saker


Folk som knäcker fingrarna.
okej det vet säkert redan ganska många att jag inte klarar av. det är verkligen en av mina största fobier. när någon gör de så får ja rysningar o tänker på de i typ 10 minuter efter.. tänk alla ben inne i fingrarna som man bara böjer och blää. fingarna kommer gå av asså :( plus att man får problem med lederna när man blir äldre.


Folk som smaskar!
man sitter och ska äta god mat, och så helt plötsligt hör man när någon smaskar. innan la jag inte ens märke till det här. men så sa någon hur störande det var, och då började jag såklart också lägga märke till det. tänk söndertuggad mat och saliv som gurglar omkring i någons mun. USCH



Folk som smsar när man är upptagen!
okej det kan inte dom veta, men ändå så jävla irriterande. kan inte alla bara fatta att man kanske inte alltid har sin mobil på sig eller har något annat för sig just den minuten? och ändå så känner man sig tvungen att svara ändå. annars är man "dissarN"...punktpunktt

gammalbild, gammal mobil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0