a time ago

sitter och rensar mina bilder. gud vad mycket bilder jag har alltså, tusentals, minst 100 bilder som jag aldrig ens har sett haha! och vill inte radera heller för varje bild är ju ett minne liksom! brukar alltid lägga in bilderna i olika mappar, och i mapparna blir det mer mappar, osv. vilket leder till att jag aldrig hittar bilderna jag letar efter, suck. skapligt i-landsproblem..

hittade nog min äldsta bild på mig själv från 2005 typ.. helt galet. den är tagen från en kompis mobil då, eller kamera? minns inte. men jag kommer ihåg att jag var med felicia, & vi var mitt inne i våran älska-amydiamond-period, då vi åkte på varje konsert hon hade, var med i hennes fantidningar, och kunde alla hennes låtar utantill.. inget jag är speciellt stolt över precis, men de är fan minnen alltså!



här var jag alltså 10 år typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0