skridskor i gamleby

Kom precis hem från att ha åkt skridskor med skolan i gamleby. Själv har jag inga skridskor men skor funkar ju precis lika bra ;) Och vi satt mest i omklädningsrummet och snackade ändå haha. Trevligt var det iallafall! Snart blir det att åka in till västervik för att träna, blir jävligt mycket åk idag tycker jag, jobbigt. Hade helst bara stannat hemma idag, men icccke.. Ha en bra kväll alla!
eddie max lisa
jag lisa  (haha hjälmen <333)

vickan sebbe jag chris

snyggingen själv aka vickan , vickan jag


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gårdagen spenderade jag med min pojkvän, vi var åt middag på resturang och sådär :) Självdå? Puss

2011-02-15 @ 20:01:53
URL: http://sandrasobecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0