panodil + film/plugg

Blev ingen träning idag. Har haft en jävla huvudvärk och feber, jävligt jobbigt är det där.. Känner inget nu dock för har knarkat en massa panodil.. Men jag har bestämt mig för att jag ska bli frisk tills imorgon! För då åker Vickan och jag åker in till stan och träffar Ida och Linnea. Det vill jag inte missa!

Sitter och kollar på film nu och snart tänkte jag ta tag i mitt liv lite och göra matteläxa.. Haha shit det har jag inte gjort sen sjuan? Är inte ensam om det i min klass tror jag, alla är så jävla lata! Nästa vecka är det nationella prov i svenska också, det gillas verkligen inte. Har ju fått oturen att ha nationella prov i fysik också, vafan!? Kan verkligen ingenting om det.. Men det måste göras så bara att bita ihop antar jag.


sjukfika, vet att ni gillar min zoo mugg! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0