frisören imorgon..

Vet inte hur jag ska göra med mitt hår. För er som inte vet om mitt fail kan jag berätta..
Jag tröttnade så sjukt på mitt hår, de bruna, hade världens utväxt och håret såg allmänt trist och tråkigt ut. Så jag bestämde mig för att färga det mörkrött, vilken är sjukt snyggt, men det blev ju knallrött.. Dagen efter skulle jag färga om det till brun, men det blev svart. Haha shit asså. Gjorde en avfärgning på några slingor, men är fortfarande inte nöjd, dom flesta säger att det är snyggt och att jag passar i det, men jag trivs bara inte i så mörkt. Ska göra en till avfärgning, men risk för att få döslitet och missfärgat hår, men aja får hoppas på det bästa..

såhär mörkt är det nu, utom att det är några ljusare slingor i.

Kommentarer
Postat av: moa :)

det är jättefint nu med :)

2011-01-09 @ 14:52:35
URL: http://iintejag.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-01-09 @ 15:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0