you'll always be my number one

lördagskvällen spenderades med mina brudar evelina, lisa och ida. det var ju earth hour så vi släckte ner och satt med ljus, chips och dipp och bara snackade. slutade med att vi alla fyra somnade i idas säng vid två ungefär haha! kom hem vid tre någon gång och var redigt trött, så det var riktigt skönt att verkligen få sova ut idag. eller ah, tills ida ringde och väckte mig vid halv tolv iallafall ;)

idag bestämde jag, lisa och ida oss för att gå och köpa glass och se på film, blev att de på "hämnden", den var lite konstig, men bra ändå. måste snart ta tag i mitt liv och plugga på ett bioligoprov tills imorgon. har inte orkar göra det tidigare så nu blir det hårdpluggning istället, jooobbigt. men jag har haft en riktigt grym helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0