You shout it out, but I can't hear a word you say

Blev ett sent godmorgon för min del. Tänkte ta tag i allt plugg som väntar men kan inte riktigt komma igång med det - inte ok!
Igårkväll hängde jag med Vickan en stund och hon var snäll och färgade mitt hår, mörkbrunt igen. Resten av kvällen spenderade jag i soffan tillsammans med familjen, en film och massor gott. Mys! Idag är det farsdag och jag hade köpt en bok och choklad till min kära papi, snäll jag är juuu!? Ska äta lite god mat nu innan jag åker tillbaka till Västervik och hänger lite med Fellan. Ha det bra, vi hörs peeps!

Bilderna är från i fredags och jag har snott dom från Felicias blogg, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0