The rumours say that you're very sorry.Oh no you're not sorry, no you're not.

Jäklar vad grym uppdatering det har varit i helgen ju.. Eller? Men jag tänker faktiskt skylla på stället jag har varit på, absolut ingen täckning eller internet, riktigt kul. Elleeeer? Enda stället det har funnits täckning på var utomhus och i ett enda rum, så det var bara att gå dit varje gång man skulle skriva ett sms eller kolla facebook! Hur klarar man av att bo där liksom? Haha

Bortsett från det så har min helg varit riktigt mysig, umgåtts med mina gulliga kusiner och släkten, ätit god mat, blivit 16 år, fått fina presenter osv. Nu sitter jag i bilen på väg hem och lyssnar på lite grym musik, kan ju vara det bästa! Kommer hem sent ikväll, kanske kommer ett till inlägg då, sånt som märks! Love /Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0