It's something unpredictable, but in the end it's right


tjenaräää! lite seg update ju. men mami och papi åkte precis hem, dom var här med den nya tvn och lite andra saker. äntligen!! kunde inte leva med den andra stora feta saken mer kände jag.. men nu känns det bra iallafall! ska bara fixa lite sladdar och skit så man kan koppla in datan osv. sitter just nu med en kopp te och ser på parlamentet, helt ok. saknar bara lite sällskap!? haha

imorgon är det äntligen min favoritdag, och det känns ju bara bra! har bara två lektioner, efter skolan drar jag och några brudar hem till mig och fixar oss, har lite tacosmys, sen kommer det lite mer folk, och sen drar vi vidare till ankarsrum för fest! tror det blir redigt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0