Wake me up when september ends

Kom på nu, när jag skrev den här rubriken, att september snart är slut! Vart tog den här månaden vägen liksom? Men det betyder iallafall att jag fyller år snart! 1 oktober 16 år, det är inte helt fel ju. Så i helgen ska jag och min kära familj åka upp till ulricehamn där mina kusiner bor och fira mig, min kusin, som också fyller år den 1a, och min andra kusin, som fyller år en dag innan! Tycker det är så skönt att komma bort härifrån ibland, inte för att det är tråkigt här, men jag behöver lite omväxling ibland, höhö
Men nu ska jag göra ansiktsmask och kolla på idol. Bye!

- It's like once you've been hurt, your so scared to get attatched again, like you have this fear that every person you start to fall for is gonna break your heart


Kommentarer
Postat av: Felicia Johansson

Jag tror mig veta det iallafall, ja men det är klart Agnes!

2011-09-27 @ 23:22:56
URL: http://feliciavendela.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0