jönköping nu

Snart drar jag iväg till jönköping. Farfar fyller 70 år och ja va tvungen att föjla med. Men jag missar Fannies tjejkväll, thats bad. Har varit lite off på att blogga senaste tiden. Men jag har faktiskt ett liv också ;)
Igår åkte jag, Vickan, Lisa och Evelina till Västervik, jag köpte bara en vit trekvartärms tröja. Efter åkte vi tillbaka till överum och kollade på nattinnebandyn. Det var roligt, alla spalade bra :)
Men jag hinner inte blogga mer nu för jag åker nu!
puss&love


grattis ida, fjortis idag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaså, du gillar nt när folk komenterar anonymt ? ;o ;)

2010-04-17 @ 14:21:16
Postat av: ida

taaaack :D

2010-04-17 @ 17:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0