så gulliga

För er som undrar vart jag bor nu när jag är i stockholm, så är det hos min mammas kompis Anna och hennes man Sebastian. 
Där bor även gullungarna Felix och Linus,
måste säga att det är inte lätt att vara ledsen när man är med mindre barn, dom ser alltid så positivt på allting och sen värsta som kan hända i deras liv är typ om den ena får mer godis än den andra (haha, tro mig)..
Känns bra att bara få glömma allt där hemma för ett tag, så mycket skitsnack och osäkerhet..
Klart man längtar hem lite.. Men jag har det superbra i Stockholm!


Kommentarer
Postat av: ida

just de, nu kommer jag ihåg dom !

2010-03-02 @ 21:23:39
URL: http://idasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0