sista kvällen i sthlm

Måste säga att det är väldigt tråkigt att jag ska åka hem imorgon. Klart att jag längtar hem lite, men samtidigt så tycker jag så mycket om att vara här i stockholm. Kommer sakna att bo här hos Anna, Basse, Felix och Linus, det har varit så mysigt. Jag tycker om hela Stockholm! Alla är så trevliga och hela staden är fin. Min prao har varit jätte rolig, känns faktiskt som jag skulle kunna jobba där i framtiden. Det har varit intressant och jag har lärt mig en hel del. Inte bara om jobb, utan också att vara mer social med människor! haha. Det blir väl så när man träffar så mycket nytt folk. Känns bra. Men som sagt, idag är sista kvällen, imorgon är sista dagen, (deprimerande).. Men thats life antar ja, hoppas på att få komma tillbaka till Stockholm så snart som möjligt iallafall!

Kommentarer
Postat av: Tim

Tråkigt att det är sista natten, men ja tror att dina kompisar vill att du åker hem, Dem vill ju så gärna träffa sin lilla sötnos!

2010-03-05 @ 23:13:13
URL: http://byaagnes.blogg.se/
Postat av: fanny

fina&braiga agnes! :)<3

2010-03-06 @ 10:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0