studiedag , linköping med finisar

De blev att jag följde med till linköping idag, hade inte så mycket pengar men fick ju va med fina tjejer och lite smått köpte jag faktiskt också. Åkte med bussen tidigt på morgonen från överum, 08:12 på morgonen , haha. Kom hem nu för någon timme sen.

alva vickan                                            fannie
väntar på bussen, vickan och fannie kör alltid med den posen, ja svär! haha fina flickor <3


agnes vickan eve                                   agnes vickan
i provrummet på bikbok , yeah :)


hundra agnes, hundra vickan, hundra alva och hundra eve.. typ :)
provrummet på monki, speglar överallt, det är scary! man blir fan yr i huvet haha :)


va tvungen att testa massor skor på dinsko, snygga till sommaren. snälla mamma ge mig  ? (a)


evelina jämförde sina skor med ett par nya, det är samma sko alltså, haha!


snyggisvickeeeey och jag på bussen hem :)


ett av dagens inköp ;)

sommrigt och fräscht linne tycker ja ^^ (ja, jag längtar till sommaren...)

Tack för dagen flickor! Supernöjd är ja.
Puss :)

Kommentarer
Postat av: victoriaaa

de va wätt niiiice ;)<3

2010-03-17 @ 20:00:47
URL: http://victoriawarnelius.blogg.se/
Postat av: eveliinaa

dagen va bättre än bäääääst ! :D

tack för dagen ;p<3

2010-03-17 @ 20:53:26
Postat av: fanny

åh så fina ni är ;< §§

2010-03-18 @ 19:44:30
URL: http://fefffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0