theres just too much that time cannot erase

vet att ja är jävligt efter, men jag såg snö idag!
usch inte kul, o de är inte ens så kallt ute så de blir bara blask o blött o bläää.. längtar inte tills alla börjar göra fucking snöbollar och mula mig&alla heller.. hmm dö liksom ♥ är i stockholm nu, tävlade idag, och det gick inte alls som jag hade tänkt mig. om de går dåligt på nästa tävling också så slutar ja tävla, svär. nämen ska vara positiv förresten , de gick faktiskt riktigt bra i kvalet, men sen in finalen så föll väldigt många på samma ställe och de va ju inget kul.. men grattis till anna som vann!

känner att jag är borta väldigt mycket nu hela tiden
, men de blir varje helg fan. får alltid höra "du är ju aldrig hemma!" och, "hur orkar du åka iväg så mycket?" plus att jag inte har sovit ut ordentligt på några veckor/månader.. kulnae. sen nästa helg blir de också stockholm och träffa fina vänner. men vet inte hur jag ska göra vickan, som jag vet läser dehär, du kommer döda mig om ja inte kommer på din fest, och ah.. men ska försöka fixa de på nåt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0