always love


och det var verkligen på tiden att vi gifter oss! här kommer en bildbomb, agnes&ida genom åren!

du är verkligen min bästa vän.
finns inte ord för hur mycket jag vill tacka dig för alla gånger du ställt upp för mig. alla gånger som vi ställt upp för varandra. oavsett vad som än händer, så kommer det alltid att vara vi. det tvekar jag inte en sekund på. helt otroligt hur glad jag är att jag har dig vid min sida, och tillsammans klarar vi allt! vi har skrattat, gråtit, och delat allt tillsammans. vi tjaffsar lika mycket som vi skrattar. att du vet allt om mig, och fortfarande är kvar, det betyder guld för mig. och jag älskar dig ida södergren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0