hiss & diss


SOL
Är det inte underbart? Älskar att vakna på morgonen och se solen lysa där ute. STOR HISS PÅ DET!
PENGAR
Nu låter jag som värsta pengarfreaket, men hur chill äre inte med pengar? Och nu på påsken får man alltid lite pengar av mamma och pappa och släkten, jag handlar upp det direkt, yeeeah ;) 
SPOTIFY
Himla smart grej dedär? Finns ju all musik där. Det första jag gör när jag har satt på datan är att öppna spotify och dra på musik. Spotify är peftekt! 
H&M
Riktigt stor klädkedja som dessutom är från Sverige. Dom har alltid snygga kläder och det kostar inte alls mycket pengar. Like HM! 

SEGA DATORER
Det mest irriterande som finns? Hatar det verkligen. När en sak som egentligen bara hade behövt ta 5 min tar en halvtimme pga en laggande data! (Som min ungefär) Blä på det.
KISSIE
Hur kan man vilja se ut så!? Säkert tio bröstoperationer och minst fem läppforstorningar, hon måste bestå av plast? Förstår inte alls vad hon tänker med, konstig brud dedär..
ÖVERSVÄMNING
Nu när snön smälter så fort blir det så mycket vatten. En del åkrar har ju blivit små sjöar ffs! Vatten överallt ju. Läskigt...
ATT VARA SJUK
Det kan inte vara någon som gillar att ligga hemma med feber och huvudvärk. Förkyld blir man lätt nu på våren också, man tar på sig för lite kläder och så helt plötsligt är man helt igen täppt i näsan! Dissar stort..


Kommentarer
Postat av: ida

stor fet love på spotify

2010-04-05 @ 09:58:23
URL: http://idasodergren.blogg.se/
Postat av: victoria

that's nice ;)

2010-04-05 @ 19:03:48
URL: http://victoriawarnelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0