oj, vad vi förändras!


ja, ni ser ju själva?
Jag kommer verkligen ihåg den första festen, har kvar den där boken som jag vann när vi körde "paketleken", där står allt vi gjorde, och alla skrev i den hela tiden, så kul att ha kvar och läsa!
V E L F L I A, som står för Victoria, Evelina, Linnea, Ida, Lisa, Ida och Agnes.  Nu tycker vi mest att det är töntigt med ett namn för det, men det kommer ändå alltid finnas kvar, och det är jag glad för!
Vi har ju alltid varit vänner och växt upp tillsammans och så, men jag tror att det var på den kvällen vi verkligen lärde kännna varandra. Sen har vi hållit ihop i 4 långa år!
Äkta vänskap kallar jag det. Även om vi blir osams och så ibland, men vem blir inte det någon gång?
Vi känner varandra i själen, och det betyder mycket, om inte mest för mig att ha så nära vänner.
Att ha några som alltid finns där.. Älskar er, nu & föralltid!

Kommentarer
Postat av: ida

Jag älskar er så mycket, ni är så otroligt fina! Vi har alla förändras väldigt mycket sen den första bilden, både på in och ut sidan men damn vi har klarat det tillsammans! Det skulle kunna gå år och jag skulle fortfarande älska er, för våran vänskap är så otroligt stark. Ni är dom sjukaste, stördaste, mest irriterande och jobbiga människor jag känner men jag bara älskar er för det. Nu och föralltid som du sa! love

2010-04-26 @ 19:30:18
URL: http://idasodergren.blogg.se/
Postat av: A

ja, du kan be många att följa dig via bloglovin, så kmr ju alltid någon kolla din blogg. Och du kan bli medlem på några sidor, som jag blivit. Som man lägger in ikonen sedan på sin blogg, som jag har gjort under "länkar" på höger sida. Sedan gäller det att kommentera andras bloggar! på så sätt får du både besökare och kommentarer! ;*

2010-04-26 @ 21:40:36
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: lisa

haha ni är så otroligt störda men ändå bäst! älskar er <3

2010-04-26 @ 21:52:40
Postat av: evelina

vad man förändras , helt sjukt!

men man har alltid lika kul med er tjejer , jag älskar er!

2010-04-26 @ 22:18:17
Postat av: Felicia

helt sjukt vad jag saknar er. ni är så jävla bra, finns inte ord att beskriva hur mycket ni betyder för mig och hur mycket jag älskar er! <3

2010-04-27 @ 19:31:29
URL: http://suspiciousdays.blogg.se/
Postat av: Felicia

men tack för att du skrev mitt namn när du skrev vad velflia står för

2010-06-15 @ 18:14:11
URL: http://suspiciousdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0