jag är trött..

såg dear john förut, igen, såg den igår också asså. galet bra är den. ni som inte har sett den har verkligen missat något! just nu sitter jag och lyssnar på braaaaaaa musik från min pr0wspotifylista, lyssna vettja! http://open.spotify.com/user/agnesfot/playlist/5bqYNVrvsorMBQ7ne0kXqK
och om någon undrar varför jag heter "agnesfot" på spotify så är de för att henke fixade den åt mig, och ja vetifan vart han får allt ifrån.. han fixade eves också, och hon heter "snoppevelina" , hahah!



slänger upp några as heta camposebilder också, lägg märke till min tröja.. I FKN WENT INSANE!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

insane är sjuuuuk kul att åka

2010-07-24 @ 13:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0