galaxy kryssning - morgon/dag

vi var tvugna att gå upp klockan typ 8 -.-
för frukortbuffen stängde typ vid 9, orka ?
ajja, det blåste ju inte lite ute precis... -->


lägg märke till min nya wesc tröja!


som sagt det blåste lite där ute!

haha, när eve och ja satt och hängde typ, kom det fram nåra 25 åriga killar och typ satte sig med oss, vi ba whut? och typ presenterade sig.. och sen ba;
juste, ni pratade ju med våran kompis igår, ni kanske känner igen oss?
vi: eh nej?
sen typ hade vi stått och snackat ett tag kommer den ena till mig;
jag älskar dig!
jag ba, okej, fint...
hans kompis ba; tänk om hon hade sagt detsamma, så hade ni kunnat grovhångla nu direkt och sen typ gifta er!
han ba; ja haha
sen kommer kompisen; men nu när vi har stått och snackat såhär länge tycker jag att vi borde få en kram!
haha dom fick det sen ba, men om ni inte har nåt att göra sen kan ni ju komma till våran hytt! (något nummer ;s)
sen ba; hur gammal är du?
jag ba 14?
dom ba, awww, åttan alltså.. men kom till våran hytt sen, hejdå!

HAHAHA, fyfan så sköna

TACK FINASTE EVELINA FÖR DOM BÄSTA DAGARNA <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaah, asså fint mitt hår är på den första bilden :D

ååååååååååh hata min miiiiiiiin på 3 bilden....

2010-03-02 @ 17:21:27
Postat av: evelina

men grymt kul hade vi, tack agnes <3

2010-03-02 @ 17:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0