mobilbloggar

Ligger i sängen och mobilbloggar. Vaknade för ett tag sen och antar att jag får vänta nåra timmar till på att ida ska vakna hehe. Har redan försökt med att väcka henne men hon får typ damp så ah.. jobbigt att jag alltid vaknar så tidigt när jag sover borta.

Igår kväll mötte vi elin och natalija och skulle dra på en fest hos en. Vart helt okej till en början men sen blev de bråk och massa så jag, ida, eric och claes drog hem till eric istället och såg på film och snackade typ. Och smart som jag är glömde jag min kamera och det där så blir att gå och hämta de sen. Det blev tyvärr inga bilder den här gången men aja. Ska försöka uppdatera mera senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0