skapligt bra morgon! hahah aaah..

jag vet att ni älskar mig för den jättebra uppdateringen :) haha nae men vafan jag har inte tid med datan alltid! började morgonen helt perfekt, HAHA! smart som jag är glömde jag min mobil på bussen och så fick jag, bea och vickan ringa och väcka stoffe för att han skulle åka med sin bil och hämta den och sen komma till oss och lämna den. och han gjorde det, skapligt snälla vänner jag har haha! missade första lektionen och det var ju himla sorgligt ;) har iaf matte nu, efter skolan blir det och dra in till stan och sen sova hos söta felicia. kommer kanske något inlägg ikväll, får se. ha de bra iaf, PUSSSS


snygga feffyboiii <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0