Here we are at the finish line

Vad har jag gjort för att förtjäna det här? -.- Trodde det var körtelfeber först men det liknar mer halsfluss. Fan har inte ätit något på hela dagen och kan inte dricka något heller, och inte blir det bättre av hög feber. Var i stan förut och köpte en ny klänning till avslutningsmiddagen, sjukt jobbigt när man mår såhär trodde jag skulle svimma i affärerna :o Men jag hittade iallafall en som var helt okej, om den ens kommer till användning vet jag inte.. Nu ska jag fortsätta att kolla på film/sova och hoppas på att känna mig lite bättre!

det här låter sjukt men jag vill verkligen till skolan imorgon!

Kommentarer
Postat av: FANNY

krya sötan!

2011-06-14 @ 22:55:28
URL: http://fefffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0