we found love in a hopeless place

det är ett jävla tjat om att jag inte uppdaterar bloggen, så jag tänkte förklara mig lite. jag har jag bara 5GB i månaden att använda för jag har mobilt bredband, och den här månaden tog dom slut väldigt fort så jag har inte haft något internet! eller det funkar, men förjävla segt så det alltid slutar med att man får ett utbrott på datan och sen ger upp.. sen har jag en vän vid namn Lovisa som rååååkade slå in fel pinkod 3 gånger, så jag har inte kunnat komma in heller. fast har fixat det nu idag, fortfarande jävligt segt dock. men antagligen blir det bättre uppdatering nästa månad! 
bjuder på några bilder på mig och mina fina kåmpisar

Kommentarer
Postat av: Lovisa

2011-10-21 @ 00:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0