I don't know the anwser but I've always wondered why

jag & nellie (idas lillsis) & jaaa jag är medveten om att mitt hår ser grönt ut på bild 1 höhö

Alltid denna söndagsångest.
Har alldeles för mycket saker som jag borde göra för att ha tid att blogga men weeeh.
En av dom sakerna är att skriva en berättelse till en bild på engelska, och jag har väldigt mycket brist på fantasi idag så känner att det inte är någon idé alls. Sparar väl det till sista dagen som jag alltid lyckas göra!
Sen har vi religionsuppsatsen, titeln ska vara "Bibeln vs. Darwin" och då kanske ni förstår ungefär vad det ska handla om? Kan tycka att sånt är ganska intressant faktiskt, att försöka förstå hur olika folk tänker och så. Men inte.idag och inte.just.nu.

Och kan ju berätta att som vanligt är jag trött på den header jag har, och jag försöker att få till något nytt snyggt men lyckas inte riktigt! Och det blir inte kul att göra inlägg om man inte själv tycker att det ser bra ut, fan vilka stora problem jag har i livet alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0