Inget internet..

Mitt mobila bredband är sönder eller nåt skit och självklart funkar ju inte internetdelning från min iphone heller, får lite panik..
Men gör ett snabbt inlägg från mobilen iallafall
Ganska chill dag i skolan idag, utom att vi hade naturkunskapprov första timmen, det var väl inte sådär jättechill kanske. Men det gick rätt så bra ändå, eller ja, till skillnad från hur jag trodde att det skulle gå. Och så jääkla skönt med studiedag imorgon, tisdag som är våran jobbigaste dag också! Har inget planerat så ska fan sova hela dagen höhö
Här har ni två suddiga bilder på hur jag såg ut idag

Kommentarer
Postat av: Moa

sjukt snyggt örhänge vart har du köpt det? :D

2011-09-26 @ 00:10:44
URL: http://mowva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0